piątek, 4 maja 2012

Sprawa organizacyjna

Słuchajcie ludzie! Jest sprawa! I to cholerrrnie poważna :D Chodzi o to,że znudziło mi
się imię Ivy.Jak piszę rozdziały to nie czuję tego samego co kiedyś,no i ogólnie jest
takie trochę kiepskie.Więc wymyśliłam coś,a mianowicie to że zamienię to imię na inne.
Wiem,że to jest bezsensu i z deczka szalone zmieniać je kiedy już dobiłam trzydziestki,
ale jeśli tego nie zrobię to skończę to opowiadanie dużo wcześniej niż planowałam,bo
to imie po prostu mnie odpycha xd Więc chcę znać waszą opinię na ten temat.Nie będę
zmieniała go w każdym rozdziale,tylko zaczynając zaznaczę że zaszła zmiana i zamiast
Ivy będzie inne,prawdopodobnie Marina czyli w skrócie Mary-bo to zawsze mi się
podobało.A więc do dzieła,za moment dodaję ankietę i liczę na komentarze z waszym
zdaniem,które chcę bardzo poznać.I jak dobrze pójdzie to jutro będzie nowy rozdział,
mam nadzieję że za waszą zgodą już nie jako Ivy a Mary ;) xx


3 komentarze:

  1. moje zdanie na ten temat znasz ja wolałabym Ivy ale to twoje opowiadanie i nie chce żebyś skończyła pisać. Więc jeśli będziesz dalej pisać to możesz zmień.
    /JustNiall

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ... Ivy ... Mary czy Kaśka ... Blog jak zawsze będzie zajebisty.
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie nie ma to zanaczenia :D świetnie sie to czyta i nic tego nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń