niedziela, 22 stycznia 2012

Prolog

Żyję na tym świecie już/dopiero (niepotrzebne skreślić) 17 lat i w całym
swoim życiu nigdy,przenigdy,nawet nie pomyślałabym,że coś takiego mi
się przytrafi.Czym sobie zasłużyłam na takiego anioła? Był w każdej
mojej myśli,w każdym moim słowie,odkąd go poznałam był ciągle w
mojej głowie.Wy też zauważyliście ten rym? Od tamtej pory wszystko
nabrało sensu.Stałam się nawet poetką.Kto by pomyślał...Ivy Bennett
znana aktorka o świetnym głosie a do tego niezła pisarka i poetka..
Wracając do NIEGO.Kiedy o nim myślę,wszystko inne przestaje istnieć.
Kiedy go widzę,jego wzrok paraliżuje wszystkie moje zmysły.Kiedy
słyszę jego głos nie mogę pohamować się z radości.Kiedy jego usta
dotykają moich ust..już nic nie ma znaczenia.Zaynie Maliku-wiedz,że
odmieniłeś całe moje życie.

1 komentarz: